Αρχική  / Statbank / Επικοινωνία

   


Εφημερίδα  NEW TIMES
H εφημερίδα New Times κυκλοφορεί ως free press έντυπο σε 30.000 αντίτυπα. Αυτά μπορεί κανείς να τα προμηθευτεί δωρεάν σε επιλεγμένα σημεία διάθεσης: εκτός των άλλων στa 300 σημαντικότερa café του λεκανοπεδίου Αττικής, fast food, εστιατόρια, σημεία μαζικής εστίασης και άλλα. Το τρέχον τεύχος μπορείτε να το ξεφυλλίστε στην διεύθυνση www.newtimes.gr
αποκτήστε το
Υγεία - Φάρμακο - Ομορφιά 2013
Οξεία κριτική στην κυβέρνηση και την τρόϊκα για τις επιλογές της στον τομέα της υγείας ασκήθηκε στη διάρκεια της εκδήλωσης της STAT BANK με θέμα «Υγεία-Φάρμακο-Ομορφιά 2013» (Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013) όπου παρευρέθηκαν και μίλησαν σημαντικοί εκπρόσωποι του κλάδου. Ο αντιπρόεδρος της ΠΕΦ κ. Θεόδωρος Τρύφων κάλεσε την πολιτκή ηγεσία του υπουργείου Υγείας να αφήσει τους πειραματισμούς με τις τιμές ενώ ο πρόεδρος του Ιατρικού ...
αποκτήστε το
Creative Greece 2013.
H πρώτη έκδοση - αυτή που έκανε την εμφάνισή της στη Διεθνή Έκθεση WTM του Λονδίνου – είχε σημειώσει εξαιρετική αποδοχή από τον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτό μας οδήγησε στην απόφαση να αναννεώσουμε την έκδοση. Έτσι κάναμε την έκδοση Creative Greece 2013 η οποία απεστάλη στη Διεθνή Έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα αγγλόφωνη έκδοση για τη δημιουργική Ελλάδα που επιμένει να εργάζεται σε πείσμα της ύφεσης. Το team της ...
αποκτήστε το
Diamonds of the Greek Economy 2013 - Το εν Ελλάδι επιχειρείν στο εξωτερικό
THE MOST ADMIRED ENTERPRISES – OI ΥΓΙΕΣΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Η STAT BANK ετοιμάζει την αγγλόφωνη έκδοση Diamonds of the Greek Economy 2013 η οποία θα κυκλοφορήσει στο εξωτερικό μέσω των υπηρεσιών του υπουργείου Εξωτερικών, του ΕΟΤ και του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου αλλά και διεθνών εκθέσεων και στην οποία αποτυπώνονται οι υγιέστερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της χώρας. Στον οδηγό γίνεται αξιολόγηση - βάσει 10 οικονομικών ...
αποκτήστε το
Επιχειρηματικό διαδικτυακό κανάλι timetv
To timetv είναι το πρώτο επιχειρηματικό διαδικτυακό κανάλι που έκανε την εμφάνισή του στην χώρα. Η υλοποίηση αυτής της ιδέας ήλθε να καλύψει ένα σημαντικό κενό στο διαδίκτυο, όπου ολοένα και περισσότεροι αναγνώστες – τηλεθεατές προσφεύγουν για να ικανοποιήσουν ανάγκες έγκυρης και έγκαιρης πληροφόρησης αλλά και ψυχαγωγίας. Το νέο κανάλι καλύπτει την τρέχουσα επικαιρότητα της πολτικής, της οικονομίας, των επιχειρήσεων, του ...
αποκτήστε το
Εκτύπωση
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
8. Η επιχειρηματική ιστορία του Παύλου και Μιχάλη Ευμορφίδη και της Coco-mat. 8 από 7  
 

Πως μια μικρή επιχείρηση στρωμάτων από τα Πατήσια εξαπλώθηκε στις πιο in εμπορικές γειτονιές του πλανήτη

Δημιουργήθηκε από πάθος και με αιματηρό αίσθημα τελειότητας. Ξεκίνησε από ένα κατάστημα 200 τετραγωνικών μέτρων στα Πατήσια, που λειτουργούσε και ως αποθήκη, για να μετεξελιχθεί σε μια εταιρεία με υποκαταστήματα σε όλον τον κόσμο. Ο λόγος για την Coco-mat, που είναι πλέον μια καταξιωμένη, ελληνικής «καταγωγής», πολυεθνική εταιρεία στον τομέα της κατασκευής στρωμάτων, κρεβατιών και άλλων προϊόντων ύπνου και οικιακού εξοπλισμού, με φυσικά υλικά.
Η Coco-mat, που ελέγχεται και διευθύνεται από τους αδελφούς Παύλο και Μιχάλη Ευμορφίδη και από τον Νικήτα Μαρκόπουλο, αποτελεί αναμφίβολα πρότυπο εξωστρέφειας αλλά και επιχειρηματικής συμπεριφοράς (και) σε περιόδους έντονης κρίσης.
 Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η ιδέα για την Coco-mat γεννήθηκε στο Μοναστηράκι το 1989, όπου ο Παύλος Ευμορφίδης εργαζόταν σε κατάστημα τουριστικών ειδών. Ένας Ολλανδός περαστικός αναζητούσε μια στρωματοποιία, ο Παύλος τού σύστησε αυτή της γειτονιάς του, αλλά τελικά δεν αγόρασε τίποτα. Ο Μιχάλης Βαμβακίδης ωστόσο, ο στρωματοποιός της ιστορίας, ζήτησε από το γείτονά του να τον βοηθήσει να εξάγει. Εκείνος φορτώνει αμέσως κάμποσα στρώματα για την Ολλανδία και, παρόλο που δεν καταφέρνει να πουλήσει ούτε ένα, συλλαμβάνει τη «μεγάλη ιδέα» του: Να δημιουργήσει την καλύτερη στρωματοποιία στον κόσμο!
Ρίχνεται με πάθος στην αναζήτηση κάθε είδους πληροφορίας για το φαινόμενο του ύπνου, τα στρώματα, τα μαξιλάρια και χωρίς την παραμικρή ταλάντευση – εξ απαλών ονύχων φανατικός θιασώτης της φυσικής ζωής – επιλέγει, ως αποκλειστικά συστατικά των προϊόντων που σχεδιάζει, φυσικά υλικά, όπως ο κοκοφοίνικας, το καουτσούκ, το μαλλί, το βαμβάκι, η αλογότριχα, το μετάξι, το πούπουλο χήνας, ως και τα φύκια, που αφθονούν στις ελληνικές θάλασσες.
Μαζί με το όνομα η Coco-mat (από τις αρχικές συλλαβές των αγγλικών λέξεων «coconut», που σημαίνει κοκοφοίνικας, και «mattress», που σημαίνει στρώμα) αποκτά, εκείνη την εποχή, και στέγη: σε ένα χώρο 200 τ.μ. στα Πατήσια, που λειτουργούσε ταυτόχρονα ως αποθήκη, εργαστήριο, λογιστήριο, εκθετήριο και κατάστημα πώλησης!
Καθοριστική, όπως αποδεικνύεται σήμερα, ήταν η επιλογή όλα τα προϊόντα της εταιρείας να έχουν φερμουάρ, ώστε να μπορεί ο πελάτης να βλέπει τι αγοράζει και να εκτιμά αυτό που πληρώνει. Όσο και αν ακούγεται παράξενο, το φερμουάρ αποτέλεσε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των προϊόντων της Coco-mat και βασικό «μοχλό» για την ανάπτυξη των πωλήσεων, εντός και εκτός Ελλάδας.
Η εταιρεία αρχίζει να αναπτύσσεται και ιδρύει παραγωγική μονάδα στην Ξάνθη, στην οποία θα κατασκευάζονται όλα τα προϊόντα με την επωνυμία της. Συγχρόνως στην Κίνα γίνεται η επεξεργασία των προϊόντων από μετάξι και πούπουλο χήνας και παράγονται στρώματα που διοχετεύονται στο εξωτερικό, για λογαριασμό μεγάλων πολυκαταστημάτων και δεν φέρουν το σήμα «Coco-mat».
Σχεδόν αμέσως αρχίζουν και οι εξαγωγές, ενώ καταστήματα ανοίγουν, το ένα μετά το άλλο, στην Ευρώπη, στην Κίνα και στην Αμερική.
Η ανάπτυξη της εταιρείας ωστόσο δεν ήταν βιαστική. Και, παρ’ ότι οι αδελφοί Ευμορφίδη και ο Νικήτας Μαρκόπουλος λατρεύουν να ρισκάρουν, κάνουν πολύ προσεκτικά αλλά σταθερά βήματα. Χαρακτηριστικό αυτής της τακτικής είναι το γεγονός ότι όλα τα καταστήματα της επιχείρησης είναι ιδιόκτητα.
Ύστερα από 21 χρόνια η Coco-mat είναι γνωστή διεθνώς και σε στρώματά της κοιμούνται μερικοί από τους πιο διάσημους ανθρώπους των καιρών μας, όπως ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον και ο ποδοσφαιριστής Ντέιβιντ Μπέκαμ. Την ίδια στιγμή καταστήματά της λειτουργούν στις πιο σικ συνοικίες τών ανά την υφήλιο μεγαλουπόλεων.
Και όλα αυτά από μια επιχείρηση που έχει μηδενικό δανεισμό και η οποία έχει σαρώσει όλα τα ευρωπαϊκά βραβεία που σχετίζονται με το αντικείμενο της δραστηριότητάς της.
Η Coco-mat διαθέτει συνολικά 45 καταστήματα σε όλο τον κόσμο: στην Κύπρο, στην Ολλανδία, στο Βέλγιο, στην Ισπανία, στη Γερμανία, στην Κίνα και στις ΗΠΑ, ενώ, ως το τέλος του 2010, αναμένεται να λειτουργήσουν ακόμη 6 νέα καταστήματα.
 Μετά τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, η διοίκηση της επιχείρησης θεωρεί εφικτό ο συνολικός τζίρος του ομίλου ανά τον κόσμο να υπερβεί τα 90 εκατ. ευρώ!
 

 

Προηγούμενο :ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΟΥΒΕΛΕΚΑΚΗΣ FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
 







 

Active Business Publishing


Ημ/νια: 21/02/2014

Λεωνίδας Νασιάκος - Γενικός Διευθυντής της Σεμέλη Οινοποιητικής


Ημ/νια: 18/02/2014

Καρώνης Νίκος - Ιδιοκτήτης του Φερώνυμου Καταστήματος Ηλεκτρικών Συσκευών


Ημ/νια: 06/02/2014

Μιχαήλ Βελιβασάκης-Εκ των μετόχων της Candia Strom


Ημ/νια: 03/02/2014

Ιωάννης Τσαμίχας-Πρόεδρος Ελληνο-Ιταλικού Επιμελητηρίου


Ημ/νια: 29/01/2014

Η κρίση (και οι κλοπές) δεν έθιξαν ασφάλεια και... θωρακισμένες πόρτες


Ημ/νια: 22/01/2014
 ...



Created By Client Trust